Ida af Larsson

dagen

Publicerad 2008-04-04 21:30:19 i Life,

Kom på att jag inte har skrivit något om mina bravader idag även fast jag faktiskt har gjort något.

Emil kom hit vid ett tiden för att han skulle klippa sig vid två och ville inte hänga på centrum så vi pulade runt lite här och muppade oss som vanligt. Sen åkte vi ner till centrum och jag strosade runt i affärer. Imorgon är det födelsedagspartaj för Tobbe och Sebbe som båda fyller 25 och jag har haft lite noja för att jag inta har haft något nytt att ha på mig (oerhört töntigt jag vet men sådan är jag). Så jag kollade runt lite på nugget och hittade en jättefin klänning som jag ska ha på mig imorgon! Helt i min stil men något för dyr, 500 spänn fick jag punga ut. Det suger när man är student men nu kan jag känna mig fin imorgon iaf.

Ja, så mycket hade väl kanske inte hänt men jag är nöjd. Fast jag är inte lika nöjd med kvällen... Här sitter jag; ensam, fet och deppig och väntar på att mobilen ska pipa. Just nu skulle jag bli glad över ett sms från telenor som påminner mig om att betala in en räkning men icke. Elli ska visserligen höra av sig när hon slutar vid tio men det är en EVIGHET dit!

Det blev en deppig dag för jag kom på idag att jag inte är tjejen någon vill gifta sig med. Jag är bruden man kan ligga med en gång eller två för att sedan ta någon trist jävel med hästsvans. Jag är en slit-och-släng-tjej men jag vill nog inte vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela