Ida af Larsson

Faan

Publicerad 2008-04-16 00:29:29 i Life,

Nu har jag varit 20 år i en halvtimme.

Jag har precis gjort bort mig för all framtid. Jag ska aldrig, aldrig, aldrig, aldrig mer vara helt ärlig om vad det är jag känner. Aldrig mer ska jag förklara verkligheten enligt mig om jag inte vet att den verkligheten stämmer överens med andras. Aldrig mer ska jag sätta mig själv i en sådan utsatt position som jag har satt mig i nu. Aldrig mer ska jag bekänna saker jag inte hade tänkt bekänna. Aldrig mer ska jag hoppas eller drömma. Aldrig mer ska jag tro att jag kunde förtjäna något jag så innerligt vill ha. Aldrig mer ska jag tro att jag betyder något.

Jättebra att börja sin födelsedag gravt deprimerad och suicidal.
Sömnlös är den dessutom. Och gråtfylld.
Jag vill bara börja om ifrån början.

Jag vet att ni vill väl mina kära vänner men fråga inte. Jag orkar aldrig mer tänka på det igen. Även fast jag vet att jag alltid kommer att göra det när det är dags för John Blund att säg hej.

Kommentarer

Postat av: My Josephine

Publicerad 2008-04-16 00:48:46

Grattis :D Hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela