Ida af Larsson

Förlåt mig.

Publicerad 2008-04-19 11:29:22 i Life,

Nu har jag varit en dålig uppdaterare och inte skrivit något i bloggen sen i torsdags morse men jag har faktiskt varit lite upptagen.

Seminariet i torsdagds gick bra, överraskande bra sen så brakade jag in hos Angelica och Markus där Angelica sprang runt i kimono och drack vin halv fyra på eftermiddagen. Tog tog nog inte mer än tio minuter tills jag joinade henne. Premiär på bolaget och fick såklart ett grattis av kassörskan. På kvällen var det klassfest hos Hanne och Angelica och jag fick igång festen med lite lekar efter ett tag. Ett halleluja till oss! Vid elva fick vi med oss alla till Harrys (sa jag inte det) och det var en kanonkväll.

Igår låg vi bakfulla och mådde som nystekta laxar fram tills tre då jag och Sally åkte hem till Finspång och började laga mat för vid sju kom släkten hit och jag anordnade mitt livs första släktmiddag. Tror nog att den lyckades väldigt bra. Somnade vid elvatiden igårkväll. Var helt slut efter de senaste dagarna.

Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela