Ida af Larsson

Förlåt mig

Publicerad 2008-04-28 10:13:40 i Life,

Nu har det gått flera dagar som det har varit jättedålig uppdatering på men faktum är att nu har jag fått igång någon form utav liv. Det är mycket på gång och då får tyvärr bloggen lida. Nu blev det visst en ihopmosad dag idag med...

To do list;
Läsa hela fallstudien
Städa
Betala räkningar
Umgås med Malin och Elli
Träna

Matchen igår vann vi med 2-1 och jag måste säga att jag är mycket nöjd med min egen insats. Det är så kul att spela med Vingåker att det inte skulle göra något om man förlorade. Men det gjorde vi inte och om inte Oxelösunds målvakt hade haft en nagelförlängning så hade jag lyckats göra 3-1 men det gjorde jag inte. Jäkla otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela