Ida af Larsson

Goddagens

Publicerad 2008-04-29 21:31:05 i Life,

Har varit i Örebro hela dagen och haft handledning inför hemtentan vilket visserligen inte gjorde uppgiften något mer förståeligt men ändå. Hängde lite med Jonas och spelade guitar hero och softade sen hos KL med sushi och munkar. Hemkommen ifrån träningen nyligen och myser med resterna av pizzan från igår och dr House.

Fick ett mystiskt inlägg av en anonym som undrade vad som händer på valborg. Jag låtsas som om det är en hemlig beundrare som vill veta vart jag ska så att den personen också kan ta sig dit. Eller så är det raka motsatsen. Imorgon ska jag till Igelfors med några brudar i från laget och deras karlar (jag kommer nog inte alls känna mig som en gammal nucka) och vi ska grilla, leka lekar och ha det jättemysigt. Känns lite som att jag kommer att hamna utanför men det går nog bra. Ska bli skönt att inte ha målet supa skallen av sig på valborg, fast det blir det väl iaf.

Shit vilken dröm jag hade, helt galen. Så sexuellt frustrerad som jag var imorse har jag inte varit på riktigt länge.

Det är trevligt med anonyma kommentarer, lite sexigt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela