Ida af Larsson

Growing up Gotti.

Publicerad 2008-04-09 23:14:33 i Life,

Ligger och tittar på Growing Gotti avsnitt på Youtube men det går jäkligt segt. Så då kan jag passa på att blogga lite. Har bitit sönder fingrarna totalt så jag ligger här och småblöder lite också. Det är inte så farligt som det låter men det är inte så skönt att skriva.

Jag har fått mitt livs fjärde finne. Den sitter en centimeter ovanför hårfästet och jag är sur. Om jag nu äntligen får en liten finne kan den inte sätta sig någonstans där jag stolt kan visa upp den? Och ärligt talat så vet jag inte äns om det är en finne. Det är en liten plupp som gör ont så jag antar att det är det.

Annars då? Har panik över högskoleansökan/festen/pengar/framtiden/karlsökande/pluggandet osv. "änns rätt gött faktiskt."

Kommentarer

Postat av: LinnéaK

Publicerad 2008-04-09 23:24:35

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

Postat av: stubin

Publicerad 2008-04-10 00:22:44

haha de där med finnen va lite små roligt.
klockren du är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela