Ida af Larsson

Hela världen är så underbar.

Publicerad 2008-04-02 15:16:37 i Life,

Började med nya dieten idag. Det är min egen utformade och jag har döpt den till Idadieten.

07.40 Minifrukost eftersom jag hade försovit mig, ett glas citronvatten.
10.30 Panikfrukost på Viberga, Äggmacka med panbiff och en cola.
12.30 En banan
15.00 Tonfisksallad med linser och bönor, två knäckemackor, ett halvt glas citronvatten.

Frukosten blev inte den bästa men så länge jag sköter mig resten utav dagen så skiter jag i det. Tänkte äta en tomat vid sex hugget och sedan middag vid nio.

Dieten är inte komplicerad, jag har en lista med mat jag BÖR äta, ingen lista på vad som inte får intas, en maxgräns för saker som inte står med på listan. Jag ska äta ungefär en gång var tredje timma och äta mycket mindre portioner. Sen så är det nog itne så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela