Ida af Larsson

Hoppsan, tjosan och allt det där.

Publicerad 2008-04-21 11:19:27 i Life,

20-årsfesten slutade som alla 20-årsfester ska sluta... Jag blev hemburen och nattad vid kvart i två. Drack tillräckligt mycket för att få en ko medvetslös och det var antagligen lite för mycket för mig. Men fram tills dess var det sjukt skoj. Jag, Mats, Marcus och Angelica satt här och drack dunderstarka drinkar och snackade musik och kärlek. Sen så blev det en promenad ner till centrum och en lektion i hela Finspångs historia för dom måttligt intresserade Örebroarna. Efter det är mitt minne inte riktigt som det ska. Vet att jag var glad och hade skoj och alkades varenda människa som var där (härlig fylla va) men sen är det svart tills jag vaknade upp i sängen morgonen efter. (Jag blev inte utslängd som ryktet säger.)

Lite synd att förlora hela den kvällen men jag orkar inte bry mig. Sen så är det tur att jag har vänner som kan berätta för mig vad jag gjorde;
-skallade en lycktstolpe
-hoppattackerade Malin på dansgolvet så att vi båda ramlade
-ringde ett ypperligt fyllesamtal och lämnade världens konstigaste röstmeddelande (Angelicas förtjänst)
-kräktes på min ena sko och gömde den på balkongen
-spenderade nästan hela kvällen på dansgolvet
-sjöng karaoke
-berättade för alla vilka som tyckte vilka var söta
-och mycket mer

Men det verkar ju som om jag hade en underbar kväll och det är det jag ska intala mig själv. Även fast jag är djup besviken på vissa som inte kom eller hörde av sig.

Idag är första rökfriadagen, känner på mig att den kommer att gå åt helvete.

Kommentarer

Postat av: jessie

Publicerad 2008-04-21 17:56:18

kunde inte komma tyvärr, förresten. kanske skulle ha sagt det innan, men du verkar ha haft en jädra fest iaf :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-26 02:22:07

F`låt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela