Ida af Larsson

Huvudvärk

Publicerad 2008-04-07 21:36:04 i Life,

Nu jäklar är det dags för mig att fylla bolaget och det ska firas med en hejdundrans fest! Det är en födelsedags/studentreunion/newpeople/välkommen våren fest som går av stapeln Lördagen den 19 April. Vi förfestar på olika håll och möts upp nere på ettan vid 21.30 (övervåningen är bokad enbart för oss). Det kommer att bjudas på karaoke och dans hela natten lång så se till att vara full och glad så ses vi den 19:e!


Glöm inte heller att ta mig dig ett litet gäng, det kan aldrig bli för många.

Denna inbjudan har nu gått ut till 138 människor. Jag är inte klar med alla än men har tagit det smidigaste först (facebook etc.). Men nu orkar jag faktiskt inte mer.

Ni som läser är mer än varmt välkomna och skriv gärna en kommentar när ni har läst och om ni vill komma/eller inte så jag vet att jag inte behöver leta rätt på er någon annanstans. För det här är väldigt tids- och orkeskrävande.

Shit, jag missade visst kvällsmaten. So long.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-04-08 10:36:08

Jag lämnade en kommentar på bilddagboken! Det låter heltrevligt, jag kommer. =)
Något som vore bra är en önskelista till födelsedagsbarnet. ;)

Postat av: KL

Publicerad 2008-04-08 11:12:55

Hallå!
Jag dyker upp på partajet men lite senare på grund av att jag ska jobba i Örebro.. Men jag dyker upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela