Ida af Larsson

Mör

Publicerad 2008-04-01 21:14:11 i Life,

Jävligt mör efter de senaste dagarna men träningen gick bra ändå. örebro gick ändå bättre.

Jag gick en sväng på stan i Örebro men köpte faktiskt ingenting, det är nästan äckligt ovanligt för att vara mig. Jag fick lite ont i magen för att jag inte köpte något och det betyder kanske att det var bra att jag inte köpte något.

På torsdag ska jag vara med på matchen mot Lindö FF, det är första omgången i östgötacupen och vi måste vinna för att gå vidare. Jag skulle vara med på söndag också mot Dagsberg (en vanlig träningsmatch) men blev uttagen till matchen mot Saltängen på lördag så söndagen är osäkert. Vi kommer antagligen få stryk av saltängen med tanke på att dom är asbra men jag ska göra allt för att gå därifrån som en vinnare. Dock är det på konstgräs så det är väl inte så roligt.

Nu är det paus i House så då är det dags för en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela