Ida af Larsson

Natti.

Publicerad 2008-04-27 03:25:22 i Life,

Hemma efter en kanonkväll! Det blir alltid roligast när man inte har tänkt gå ut. Träffade på Kicken och Agneta ifrån laget och härjade runt med dom nästan hela kvällen. Viförsökte hitta en karl till mig men det gick inte så bra, vi överansträngde oss nog kanske inte. Mår lite illa nu men det är enbart för att jag inte har ätit något sedan två idag. Klarar inte av att vara utan mat så länge men nu är det ingen idé att ta något.

Tog taxi hem eftersom det inte var en jäkel som ville skjutsa men när jag precis stängde dörren till lägenheten så ringde det på... Det var grannen som hörde att jag kom hem och ville vara lite social. Harry passade självklart på att rymma så jag fick jag katt i trapphuset innan vi kunde ha en vettig diskussion som iof inte ledde någon vart. Jag gillar min granne skarp, han är hur trevlig som helst.

Träffade så många ikväll som jag inte har träffat på mycket länge bland annat min kära kusin Tomas och en gammal vän vid namn Robin som jag har ett mycket skumt förflutet med. Nog talat om det. Det har iaf varit en dunderkväll. Blev ivägbjuden på valborg och det är ett mycket lockande erbjudande.

Nu är det dags att sova för det har jag inte gjort ordentligt på många dagar.

(Du)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela