Ida af Larsson

Nu har det hänt!

Publicerad 2008-04-02 21:37:49 i Life,

Jag har blivit stoppad av farbror polisen! Eller inte jag personligen men jag var med. Emil och jag hade käkat på perfect och var på väg upp till Norrmalm då polisen hakar på oss i hälarna och följer efter. När vi var precis vid min parkering sätter dom på blåljusen och tjuter till en gång med sirenen så vi stannar och polisen hoppar ur bilen för att prata med oss. Men det första som kom var ett ryt;
Polisen - "Vad kastade du?!"
Emil - "Va?"
Polisen - "Vad kastade du ut genom fönstret?!"
Emil - "Erhm... inget?"

Saken var den att vi satt och rökte i bilen och askade ut genom fönstret men polisen verkade tro att vi gjorde oss av med några droger... Haha, kul var det iaf. Sen så blev dom lite snällare och snackade bilar.

Åkte och såg matchen mellan Igelfors herrar och Sonstorp. Kanske inte världens bästa spelmatch men det var intressant ändå. Imorgon är det dags för oss och jag är så sjukt taggad!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-04-02 22:01:25

bilen gick igenom besiktningen alltså?
du får säkert jobb på mogård jag hörde att det var väldigt lite sökande i år så dom kommer nog behöva folk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela