Ida af Larsson

Nya grejer!

Publicerad 2008-04-08 21:00:51 i Life,

Idag hämtades min "nya" tv från Martina, hon har köpt en ny feting tv så jag fick hennes gammla. Något större än min förra. (typ dubbelt så stor) Men den är antagligen för tung för min stackars slitna tvhylla så imorgon ska vi åka och hämta tegelstenar så att vi kan stödja det lite. Men får göra det bästa utav situationen. Ska nog premiärtitta på den ikväll även fast den står på golvet.

Fick nya dressen idag på fotbollen också. Fast bara "matchuppvärmningst-shirten" och matchdressen. Resten får vi nog på torsdag. Den är väldigt fin iaf.

Börjar känna av att det har varit mycket springande på sista tiden. Det bultar i vaderna och det känns som om dom ska sprängas. Men vi får hoppas att det ger resultat i viktnedgång. Har faktiskt inte vägt mig på länge så jag borde nog göra det imorgon. Lite nyfiken är jag allt. Men jag kommer att vara grymt besviken om jag inte har gått ner X antal kilo.

Kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela