Ida af Larsson

Önskelista.

Publicerad 2008-04-08 12:02:36 i Life,

Det eftersöktes en liten önskelista bland kommentarerna. Det är så synd att jag är så sjukt dålig på att önska mig saker men here we go;

Dricka i baren under kvällen (hoppas på att inte för många hakar på här för då kan det väl aldrig sluta väl)
Konstiga och roliga saker (här får fantasin flöda fritt. jag är inte svår)
Presentkort på bolaget (kan vara bra att ha)
Presentkort lite varstans. (jag är faktiskt en sådan som gillar presentkort)
En träningsmatta (så man slipper ligga på golvet och muppa sig)
Sexsaker (oh, ja. Ett stort intresse.)
Svenska humorfilmer (typ sällskapsresan)
Smink och nagelprodukter
En bil

Nej, nu kommer jag inte på mer. Lite blandat prisklass och personlighetsgrad för att den ska kunna användas av alla. Det jag uppskattar är påhittighet sen så blir jag glad för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela