Ida af Larsson

Örebro

Publicerad 2008-04-17 09:58:05 i Life,

Snart bär det av till Örebro och jag kommer inte tillbaka till Finspång förrän imorgon. Först är det det där förbaskade seminariet som gäller och som jag har en vad aning om att jag itne kommer klara. Sen ska jag och Angelique åka in till stan och jag ska handla på bolaget för första gången! Hem till Marcus och snacka skit och göra oss iordning och när vi är klara ska vi hitta hem till Hanne som bor någonstans i centrala Örebro och festa till det ordentligt. Det är våran grupp i klassen som ska ha lite partaj och det blir säkert jätteskoj. Utgång är osäkert men Angelica kommer säkert tjata till sig en utgång på Harrys ikväll.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis vakna upp på Marcus soffa jävligt fräsch för jag ska brumma till Finspång så fort jag kan eftersom jag får gäster på kvällen.

Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-17 10:08:41

Mår denna ungen verkligen bra?

http://vastertorp.blogg.se/1208353833_mr_du_bra_lilla_vnnen.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela