Ida af Larsson

Öronvax

Publicerad 2008-04-05 10:34:48 i Life,

Uppe efter en minst sagt orolig nattsömn. Förbannad och rädd har jag varit om vartannat. Men nu är det morgon och det är stan som hägrar. Jag tror inte att jag har varit i Norrköping och shoppat sen melladagsrean. Det är nästan skrämmande vad lite  jag har shoppat det här året.

Vad som står på önskelistan idag;
Ett par tygskor
Dubbelhäftandetejp/kludd
En blomma med kruka
Ett par tights
Ett par jeanshorts
En ny påsväska (min har stora hål som nycklarna ramlar ut igenom)
Lukta gott ljus
Saker och kläder tills jag fyller år.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-04-05 10:37:48

Ha en bra lördag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela