Ida af Larsson

Pluggsyndromet.

Publicerad 2008-04-15 17:56:33 i Life,

Det kliar överallt i kroppen, jag känner mig rastlös, jag har bitit sönder både naglar och fingrar och koncentrationsförmågan är körd i botten. Det är så här det känns att plugga. Härligt.

Hoppas, hoppas, hoppas att allt blir bra på lördag. Orkar inte ta ett till nederlag. Men det borde bli bra. Har bestämt mig för att ha jättelåga förväntningar så blir det säkert kanonbra.

Nu är det träningsdags, hoppas att vaderna känns bättre än igår men det är tveksamt. Har blivit alldeles för mycket ansträngande träning senaste tiden.

Jag vill inte vakna upp ensam på min 20-årsdag...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-15 22:07:27

Drar nog tillbaka min ansökan till hösten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela