Ida af Larsson

Problem

Publicerad 2008-04-22 10:13:50 i Life,

Måste ta mig till Linköping idag men det finns inte en jäkel som kan skjutsa, jag måste, måste, måste få tag på den idag. Annars är det kört. Ibland så känns lite bra hopplöst.

Sitter här i hotpants och bikiniöverdel, nu ska jag banne mig sola!  Ska jag vara ärlig så har jag aldrig någonsin tidigare gjort det i Sverige. Inte med flit iaf. Men jag tänkte hänga en filt eller något på den sidan som är mot Violett för att jag orkar inte ha hennes omkring smygande när jag är nästan naken.

Har mer eller mindre sagt upp kontakten med någon som inte vet om det än, fast jag känner att fortfarande måste utnyttja personen i vissa avseenden. Blä för mig men ett dra åt fanders för den andra personen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-22 17:44:28

Äckligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela