Ida af Larsson

Så var den dagen förbi.

Publicerad 2008-04-16 23:12:25 i Life,

Idag har det hunnits med mer än vanligt och det blev en ovanligt bra födelsedag det här året faktiskt. Jag trodde inte det igår/inatt men jag har fått lite över 40 grattishälsningar så ensamhetskänslan försvann väldigt fort. Det känns supergött att ha så många som faktiskt kommer ihåg en. Sen så är det ju inte fy skam heller att jag har fått en massa fina paket.

Vad som dolde sig i paketen;
Från mamsingen -
- En svart servis (6 tallrikar, 6 små tallrikar, 6 skålar)
- Sex små glas (likadana som jag fick i julkapp)
- Ett knivset
- En tårtspade
- Ett fint (svart) bestickset
- Ett par solglasögon
- En lila tubklänning
- En t-shirt
- Två randiga långärmade
- Ett par shorts
- Ett par jeans (cheap monday såklart)
- En randig klänning
- Två linnen
- En matlagningsbok
- En guldig ögonskugga
- Ett par vita tygskor
- Ett par gummistövlar
- En våg
- En svart skål (så nu behöver du inte ta fram kastruller till chipsen, Martina)
- Säkert några mer saker som jag har glömt

Utav bror min;
- Första säsongen utav 2 and a half men

Fick även ett grattiskort ifrån kusin Linda med 100 kronor i presentkort på bolaget.

Jag är extremt bortskämd och det vet båda jag och min kära mor om så inga pikar om det tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela