Ida af Larsson

Självklart

Publicerad 2008-04-26 02:59:20 i Life,

[Skrivet 02.59 men publicerades ej.]

Helt underbar dag/kväll/natt men det slutar med att jag står med blodiga knogar och mitt emot står en kille med näsblod. Varför? Visserligen var det väl inte mer än rätt men varför måste jag ge mig in i det hela? Varför måste det vara jag som står där med någon annans blod på handen? Det är väl kanske inte så vanligt men det är nog vanligare än för somliga. Det värsta är att killen med näsblod var verkligen någon jag hade kunnat gilla skarpt men vad gör man inte för sina vänner?

Jag är patetiskt.

Och full.

Men redo för att köra bil till Stockholm klockan 10.00 imorgonbitti.

Jävla generösa jävlar, jag skulle ju inte bli full.

Nu somnade jag.

Kommentarer

Postat av: BrokenNose

Publicerad 2008-07-01 14:18:25

Ont gjorde det iaf ;)



You maby know who.?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela