Ida af Larsson

Snopet...

Publicerad 2008-04-08 14:02:44 i Life,

Stämbandsödem lyder diagnosen och  läkaren gav mig rökstopp. Tänker dra ner på det lite först innan jag slutar men nu har jag en litet morot iaf. Om jag slutar så får jag behålla min röst och om jag inte slutar förlorar jag min röst och det leder troligtvis till cancer. Trevligt. Ska även få en remiss till en röstpedagog så jag kan få hjälp med att använda den rätt.

Dom stoppade ner en jättelång slang genom näsan och ner genom halsen. Fruktansvärt obehagligt och där ska jag sitta och låta "iiiih", "ääääh" när jag har en läkare som står och kikar ner genom snoken på mig.

Skönt med en diagnos men jag kunde väl ha fått något som låter trevligare än stämbandsödem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela