Ida af Larsson

Suck

Publicerad 2008-04-10 17:06:44 i Life,

Jag tror att jag blir galen på allt som måste göras. Jag har inte kommit längre än mina två sidor på arbetet för mamma har varit här och vi har diskuterat vad som ska göras till min lilla bjudning för släkten nästa fredag. Det känns som att det är sjukt mycket att göra nästa vecka men vad det är orkar jag inte gå in på nu för jag blir matt bara jag tänker på det.

Jag MÅSTE blir klar med arbetet innan jag somnar ikväll och jag får faktiskt skylla mig själv att jag inte är klar med det nu... Om man kanske skulle plugga innan träningen? Nee, vi tar det efteråt när jag är mongotrött och har ont i kroppen. Smart Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela