Ida af Larsson

Underbara dag!

Publicerad 2008-04-15 10:12:49 i Life,

Idag ska jag placera mig själv på balkongen och tillsammmans med en kopp thé och min otroligt spännande bok, Organisering och intersektionalitet (suck), ska jag spendera dagen. Ska tvinga mig igenom 182 sidor supertråkiga tråkigheter och sedan skriva lite till seminariet på torsdag för jag ska baske mig inte sitta imorgon, på min födelsedag, och plugga. aldrig i livet. Då skiter jag hellre i seminariet.

Träningen igår gick åt skogen eftersom jag knappt kunde springa, det kändes som att vaderna skulle explodera och jag blev sur och vresig på grund av det. Det är så frustrerande när man vill kämpa och allt men det går bara inte var att vad-helvetena är övertränade. Kul jul. Träning ikväll också eftersom jag inte kan vara med på torsdag, fast jag hade nog gärna struntat i den.

Nu måste jag börja läsa boken annars var det ingen idé att jag skippade föreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela