Ida af Larsson

Uppdatering

Publicerad 2008-04-13 19:37:29 i Life,

Nu har jag inte skrivit något sedan fredagnatt och orsaken är att inte har orkat. Jag tog en totalt datorfridag igår för att kunna stressa ner lite och det har hjälpt faktiskt. Idag har jag varit upptagen så det är inte förrän nu som jag har kunnat sätta på datorn.

Jag är helt slut i kroppen. Gick upp kvart i åtta imorse och åkte iväg och spelade två matcher på raken. Lite slutkörd kanske. Maten under dagen bestod utav två knäckebröd och två bananer. Inte så smart men det fanns ingen tid att äta emellan matcherna.

Kom på att jag inte har skrivit min viktnedgång... 5.6 kg nedåt, inte fy skam. Nu gäller det bara att hålla i och ta dom sista 9.4 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela