Ida af Larsson

Ursäkta mig.

Publicerad 2008-04-06 13:23:40 i Life,

Men så full och glad som jag var igår har jag inte varit på årtionden. Nästan. Och jag orkat knappt ha bakfylleångest, men det har jag i smyg.

Ska dra mig bort till rockbagerit nu. Mats, Pelle och Kimmie befinner sig där och vi ska iväg och käka sen. Det är obligatoriskt. Sen så är det match för min del.

Horoskopet ljög, jag fick inte ligga igår. Jag vaknade upp frusen och jävlig på en soffa. Så kan det gå. Men enligt horoskopet så har jag fortfarande chansen att få ligga ända tills ikväll... Mats, Pelle och Kimmie kanske har planerat något.
Äsch, vem försöker jag lura? Jag kommer aldrig att få ligga. Jag är dömd till att växa igen.

Nu ska jag kräkas lite.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-04-06 16:23:44

hahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela