Ida af Larsson

Ursäkta?

Publicerad 2008-04-03 11:55:23 i Life,

Så här står det på min spelarpresentation på Igelfors hemsida;

13. Ida Larsson
Moderklubb: Lotorps IF
3:e säsongen
Styrkor: Envisheten
Svagheter: För snäll!

Sen när blev jag för snäll på planen?! Jag hade räknat med att som skulle skriva konditionen men nej då, för snäll blev det... Jag trodde att jag var den som spelade fulast på planen. Dom måste nästan ha skrivit fel. Envisheten kan väl stämma men att jag skulle vara för snäll låter konstigt. Jag får ta mig ett snack med dom ikväll och om det skulle vara så att dom tycker att jag är för snäll då ska jag banne mig visa dom på matchen att det är jag inte. Jag ska vara den elakaste jäveln på plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela