Ida af Larsson

Vad ska man skriva?

Publicerad 2008-04-12 03:15:38 i Life,

Noll blogginspiration men jag känner att jag måste skriva.

Åkte hem till mamma och åt mat och var lite social. Spelade även lite guitar hero men jag fick kramp efter typ fem låtar så jag fick lägga av. Sen bestämde jag dejt med Malin på balkong och vi umgicks några värdefulla minuter innan jag begav mig till Östermalmsvägen 59 A och Elli och Elins lägenhet. Vi spelade spel och jag tittade på när brudarna drack gigantiska drinkar ur desertglas. Skjutsade senare in dom till Otten vid tolv tiden men Elli kände sig hängig och följde med hem. Drog ner till ettan och snackade lite skit med folk även om en som vanligt gjorde mig besviken (no names). Hängde lite utanför ettan och lekte coolingar med Eriksson och Adde efter att det stängde men när fingrarna började domna bort skjutsade jag hem Adda och nu ligger jag här och myser med Harry.

Stolt över mig själv efter ännu en nykter helg men det kanske säger en del att jag är det. Man kanske inte borde vara stolt över sådana saker. Men någonstans måste man börja.

Nu blänger Harry på mig för han tycker att vi ska mysa ordentligt. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela