Ida af Larsson

Vi vann!

Publicerad 2008-04-06 21:08:15 i Life,

Och jävlar vad vi vann sen. 7-3 blev det och tro det eller ej men jag lyckades med att putta in en boll! Jag har haft det där målet i mig en längre tid nu och det har varit så frustrerande att den inte har hittat ut men nu gjorde han det! Jäklar så skönt. Det var en bra match. Vi sackade efter lite precis i början av andra halvlek men sedan fick vi upp kämparandan igen.

Nu kommer jag att sova som ett litet barn inatt och det kan jag behöva. Sömnen inatt blev ju inte den bästa. Borde äta något också. Lite tonfisksallad måhända? Imorgon blir det till att gå upp tidigt och plugga hela dagen.

(Har inte fått ligga något än och jag är mycket tveksam över att någon ska ringa på dörren och fråga om jag är sugen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela