Ida af Larsson

Wohoo!

Publicerad 2008-04-10 09:35:44 i Life,

Rekord på både unika IP och sidvisningar igår. Det är sköj. Misstänker att det kan ha något att göra med att jag var omnämnd på litenArvids sida igår men man kan ju alltid hoppas på att jag har lyckats charma mina besökare till den grad att dom kommer tillbaka.

Vaknade vid sex imorse av att katten stod och spydde på mina skor i hallen. Om det är någon som har hört en katt kräkas hårbollar så vet men att det itne är så trevligt. Det låter som om dom ska dö helt enkelt. Och det var min väckarklocka imorse, gulligt.

Idag ska jag plugga, plugga, plugga och idag SKA jag göra det och inte pilla med annat som jag brukar. Det brukar gå bra fram tills fem i tre då Dawsons creek (förlåt min för mina synder) och resten utav min tvdag börjar. Nåja, vi kör igång och så får vi se hur det artar sig.

Nu är det sex dagar kvar tills jag fyller bolaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela