Ida af Larsson

Den där Jörgen

Publicerad 2008-12-09 09:15:15 i Life,

Fick för mig att vi hade köpt bröd förra veckan men när jag vaknade och tittade i skåpet fanns där bara nudlar. Så jag fick sätta på lite vatten och koka det, när jag öppnade kylen för att leta dricka (som inte fanns, fick bli vatten och is) hittade jag brödet där. Liiiiite surt. Insåg precis nu att det står saft på golvet under datorn. Tror att det var Jörgen som sprang runt och gömde min mat överallt.

Känner mig inte alls taggad på tenta men det känns som att det borde gå ganska bra för mig om man jämför med andra eftersom det inte verkar vara någon som har läst böckerna överhuvudtaget. Nu ska jag bara slänga i mig nudlarna och cykla till skolan, ett sista varv med anteckningarna och där ljuder startskottet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela