Ida af Larsson

God made us sisters...

Publicerad 2008-12-09 22:40:39 i Life,

...Prozac made us friends.

Nu börjar jag längta till Thailand på riktigt. Fast det är inte så sjukt länge kvar - 21 dagar. Det går nog fort. Speciellt eftersom det är en massa skoljobb, hemfärd, träff med alla mysiga Finspångs/Boråsvänner och jul. Jag kommer nog inte äns hinna packa.

Har varit borta hos KAJ och ätit middag samt snackat lite skit. Det var riktigt nice. Försökte tussa ihop Harry med deras två kattungar men det gick väl lite sådär. De morrade mest. Fast det ska nog gå någon gång.

Förövrigt så har någon sex förtillfället, det viskade en fågel i mitt öra.

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2008-12-10 12:17:29

Ta mig meeeeed.. ( till Thailand alltså )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela