Ida af Larsson

Tankar

Publicerad 2008-12-17 23:33:17 i Life,

Sitter och försöker skriva packningslista. Har redan packat en hel del men fick lite ont i magen eftersom det inte var organiserat så imorgonkväll ska jag packa om allt och stämma av från listan. Känns lite bättre så att man varken tar med sig för mycket eller för lite. Dock är det där jobbiga utifall man glömmer något, men det är ingen öken jag ska till. Det är bara att köpa saker där.

Imorgon är det muntlig redovisning och opponering, känns bajs. Speciellt eftersom de som ska opponera på oss tydligen har gått ihop om att slakta oss. Nice, nice.

Nej, nu skiter jag i det här och lägger mig. Får gå upp tidigt och fixa med det sista innan skolan.

Tjing på er.


Gambia, nov -07.
"Tama" krokodiler eftersom de var gambianernas förfäder reinkarnerade.
Jag tyckte det var lite småläskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela