Ida af Larsson

Vart var vi?

Publicerad 2008-12-28 21:55:28 i Life,

Uppdatering var det ja;

Måndag; Har helt glömt bort vad vi gjorde, säkerligen inget viktigt. Jo, just det. Var i Norrköping och köpte sista julklapparna till brorsan.

Tisdag; Slöade på dagen och åkte på kvällen hem till mamma för julfirande med familjen med fondue och sällskapsspel. Hur roligt som helst men karlarna härjade om att mamma och jag fuskade bara för att de förlorade.

Onsdag; Julafton, julfrukost hos Jörgens mamma vid halv tio. Jullunch hos Farmor och sedan snabbt iväg ut till Hällestad för det riktiga julfirandet med mammas släkt. Åt i stortsätt oavbrutet och lurade i Jörgen lite stiltonost som gav honom kväljningar, kvällens höjdpunkt... Av Jörgen fuck jag; en klubba med godis i varje ände som det stod du+jag=sant på, en traktorkalender, en lilaglittrig ögonskugga och 600 kr på spabehandling. Av Martin; en mp3. Av mamma; en svart satinklänning, en svart och rödglittrig eyeliner, två par jeans, en pyjamas, boken El choco, en parfym, lotion, säsong 1 av En fyra för tre, ett par svarta högklackade och lite annat smått och gott. Fick även en parfym av Jörgens mamma och syster och ett halsband av min kusin.

Torsdag; Juldagen och stor festpepp-dag! Partaj hos Martina med brudarna, en sväng till Storängsskolan där jag bland annat fick se Emilia försvinna ner i en brunn. Väldigt roligt på hotellet men även denna kväll rätt tidig hemgång.

Fredag; åkte in till Norrköping för att reashoppa vilket gick lite sådär, fick endast med mig en tröjklänning hem. På kvällen såg jag, Jörgen och mamma på filmen Allt flyter vilken jag verkligen kan rekomendera. Dock inte med en irriterande unge som envisades med att sörpla på sin klubba bakom ryggen hela filmen. Åt på Akropolis för 1200 kronor vilket resulterade i uppknäppta byxor och matkoma.

Lördag; Åkte till badhuset med gänget och slog sönder lite knän och näsben (fick Jörgen rakt över huvudet). På kvällen satt vi några här och spelade lite tv-spel.

Söndag; Åkte till stan för att handla shorts, kom hem med två linnen till Jörgen och en filmkamera. Det blir aldrig som man tänkt sig. Nu på kvällen har vi haft storpackning och tvättning så nu hänger det tvätt i varenda lampa i huset. Timmarna som kommer ska spenderas framför film och senare i sängen.

Det blev en del... Vi hörs imorn kära herrskap.

Kommentarer

Postat av: Wincent.

Publicerad 2008-12-29 04:05:57

Ni lekte med mig på måndagen också, bakade bröd och kollade på Björn Gustavsson inte Björn Borg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela