Ida af Larsson

Vilken underbar dag.

Publicerad 2008-12-11 22:44:44 i Life,

Det finns så mycket jag skulle vilja säga och förklara till så många men det finns varken mod eller luft till att säga det. Tankarna går runt, runt, runt men de flesta kommer aldrig ut. Frågan är bara hur mycket man kan ha i huvudet innan det exploderar. Som de flesta vet så är jag inte sådär jätteduktig på att prata om mina egna känslor, min sårbarhet och framför allt om att be om hjälp.
Det är inte min stil...

Jag ser fram emot lördag då älskade KL har inflyttningsfest och den dagen kommer att vara så mycket viktigare för mig än vad andra kan förstå. Jag skulle gärna vilja förklara men det kan jag inte. Man kan väl bara säg att det är en väldigt avgörande dag i mitt liv.

Stackars mannen med medaljer, som bara putsar sina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela