Ida af Larsson

Bajs, Bajs, Bajs, Bajs.

Publicerad 2008-01-13 13:23:43 i Life,

Jag läste bloggen, jag läste kommentarerna och jag har ont, ont, ont, i magen. Jag vill inte. Jag sitter och pillar på galma ärr och funderar på varför jag inte ska fortsätta. Jag vill inte, jag vill inte. Hur kan jag vara så dum och hoppas på att allt ska bli bra när det bara blir värre och värre hela tiden? Jag orkar liksom inte se glad ut längre. För det är jag inte. Jag är förtvivlad, tjock och liten. Jag ger det någon vecka och om det inte blir bättre den här gången så ger jag mig av härifrån, för alltid. Jag vill aldrig mera vara med. Jag har så jävla ont i magen. Jag är helt varm och benen känns som gélé. Jag orkar inte ha det såhär - Jag ska lobotomera mig själv.

JAG HATAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela