Ida af Larsson

Blablablubbe

Publicerad 2008-01-14 14:35:06 i Life,

Martina: Jahaa, ja det ska nog gå att ordna. vi får ringas imorn.

Nu har jag städat hallen och köket lite och det var inte så roligt som det låter. Det är mycket som ska hinnas med dom här dagarna så jag känner min aningens stressad. Men jag ska planera upp hela min vecka in i minsta detalj ikväll så det ska nog gå.

Nu sitter jag och väntar på Emil som ska komma hit. Jag tänkte kidnappa honom och gå iväg och mata änderna hade jag tänkt mig. Han får nog sjuttsingen hjälpa mig och städa lite för jag hjälpte honom härom veckan.

Kvart i sex ska jag vara träningsklar och stå parkerad vid bommen på tegelbruket för jag ska ha med mig två till. Sen så blir det första utomhusträningen och jag antar att jag kommer vara precis lagom mörbultad ikväll. Undrar om jag kan få bensinersättning för att åka från örebro till träningarna? Det ska jag kolla idag tror jag nog.

Jag har ingen motivation what so ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela