Ida af Larsson

Död åt kedjebrev!

Publicerad 2008-01-12 13:32:14 i Life,

Jag vet inte om det bara är jag men enligtmig så har det exploderat med kedjebrev den sista tiden.Jag får säkert fem varje dag, speciellt på facebook och min vanliga mejl. Ni som läser detta och känner er träffade; SLUTA FÖR I HELVETE!
Jag skiter i någon urusel dikt om en snorunge som blir slagen, mejlet om Amy Bruce, den cancersjuka flickan, är enbart bluff och båg, nedstängingen av MSN är också bara skitsnack och protesterna om James Bulgers mördares frigivning kommer sju år försent och förövrigt så innehåller den felaktiga uppgifter om mordet. Är det bara jag som vet om det här i hela världen?! Snälla människor, läs på!

Nu när jag har fått ut lite förtvivlan så kan vi gå över till glädje.

Det var jättekul i Linköping och om jag får som jag vill så blir det fler resor inom en snar framtid. Vi skrev poesi, var svåra och mörka med hjälp av alkoholfritt jordgubbsvin (som poet måste man dricka rödvin med det närmsta alkoholfria som fanns var jordgubbsvin) och hittade mystiska dörrar. Igår blev det även ett beök på länsmuseumet ihop med Wincents klass, lite läskigt men det gick bra.

Igårkväll så blev det nyårsrevyn med min mamma, Kicki och Markus och dom hade väl kunna skippa första akten och dansarna helt. Sen så tycker jag, som alltid, att Martina ska sluta sjunga så förbannat mycket. Sen så åt vi god mat och prata långt in på natten. Efter ett tag börjades det ringas om skjuts i telefon och följde med folket (Wincent, KL, matte och skrotis) till ettan. Jag hade faktiskt fruktansvärt trevligt, det var över förväntan. Det här med att vara nykter har faktiskt sina fördelar.

Hur ska jag kunna klara mig utav Harry när jag börjar plugga?

Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2008-01-12 15:40:02

va nyårsrevyn nåt o ha eller?

Postat av: hanna

Publicerad 2008-01-12 17:55:51

vart ska du börja plugga och varför måste du klara dig utan harry?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela