Ida af Larsson

Dodgeball!

Publicerad 2008-01-30 16:52:18 i Life,

Idag har det varit dodgeballturnering och vi i samvetet var utklädda till tyroler. Med musche och allt. Vi vann inte turnering, det ka man inte göra om amn förlorar alla sina matcher men vi var glada ändå. Domaren dömde fel i sista matchen till andra lagets fördel och erkännde efteråt att det var vi som vann men då kunde man inte ändra i protokollet. WTF?!

Jag hoppas och tror dock att vi tar hem intropriset. Vi var grymma!

Sitter och väntar på Angelica och Markus som ska komma hit, dom tror visst att jag är värsta datasnillet som ska fixa Angelicas dator. Vi får se vad jag kan göra.

Nu kom dom så nu ska jag arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela