Ida af Larsson

Dregel.

Publicerad 2008-01-13 17:38:18 i Life,

Jag är sjukt sugen på tacos. Men ikväll så står det Chiliconcarne på listan och listan är helig. Utan den så kommer jag inte att hålla dieten. Jag ska nog försöka komma på ett tacosrecept som passar min nya livsstil men grejen är ju att det jag älskar mest på tacos är guacamole, ost, sås och gräddfil. Hm, hur ska jag kunna klara ut det?

Igår fick jag kommentaren "Wow, du är den snyggaste tjejen jag någonsin sett". Det kändes minst bra men jag hade jacka på mig så han såg ju bara ansiktet. Och sedan var han väldigt kalasfull. Men skit i det, han tyckte jag var snygg och mer än så behöver vi inte säga.

Jaha, här sitter jag i alldeles för varma kläder och väntar på min promenadkompis samtidigt som jag ser på trav. Vilken härlig söndag.

Jag börjar bli lite hungrig. Kanske skulle ta en macka?

Imorgon ska jag till läkaren, handla och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela