Ida af Larsson

Dumma, dumma Ida.

Publicerad 2008-01-30 00:32:48 i Life,

Jag är visst urusel på att blogga. Jag har bara inte tid! Idag gick jag upp nio, drog till skolan och föreläsning, vid halv ett drog jag och Angelica in till stan för att handla bredband. Vi kom hem med några tröjor och en klänning istället. Efter det fick vi rusa iväg till en arbetsintervju som jag skulle på. Fort tillbaka till universitetet och klippa gröna tyrolerhattar och öva på dans inför imorgon. Vi drog tidigare därifrån för att äta. En snabbätning på typ en halvtimme (laga maten på det också) och sedan fort iväg för att hämta Angelica och tillbaka till skolan för att se på film. Hem efter det och läsa en nedrans bok och skriva en massa jäkla anteckningar.

Nu är jag precis klar och klockan är halv ett och dags för att gå och lägga sig.

Som sagt, det är lite mycket just nu. Och bloggen är andra prioritet så gissa varför jag inte hör av mig mina nära och kära. Men förlåt ändå. Fast ring gärna för jag tar mig alltid tid för er.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-01-30 11:32:14

Tack så mkt för ditt samtal igår, det värmde =) 20 år är jag nu, hujeda mig! Och vet du va ?! jag är stolt kattägare nu med ;D Hihi. Ringer dig imorrn min vackra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela