Ida af Larsson

En nolla.

Publicerad 2008-01-19 13:19:22 i Life,

Jag tycker att det är jätteläskigt när det blåser såhär mycket ute. Imorse blåste mitt fönster upp. Jag vet inte hur det lyckades med det men det gjorde det. En glasgrej for i golvet och gick i tusen biter, jag hade faktiskt hellre vaknat till mitt eländiga väckarklocka. Nu har jag sjungit lite singstar för att komma bli på bättre humör men jag får bara jobbiga minnen. Det är inte alls bra för tillfället. Och det känns så typiskt nu när skolan börjar.

Hade visst lite mindre tid än vad jag trodde då jag måste åka till Örebro relativt tidigt.
Undrar om man kan blåsa av vägen?

Dags att äta mat i lugn och ro och sedan är det bara att vrida upp tempot och stressa mig enda fram till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela