Ida af Larsson

Fettförbränning.

Publicerad 2008-01-13 15:52:32 i Life,

En havtimmes pilates har jag hunnit med. Det var skönt att känna att man gör något åt denna fetma. Hade väl gärna varit ute och gått en sväng idag men jag vet att jag bara kan göra det med en person idag och den personen hör visst aldrig av sig. Det är liksom ingen bra dag idag. Det var synd att promenaden inte kunde göras när det var sol ute men jag är väl bortglömd fram tills natten sätter in, precis som vanligt.

Jag har även hunnit med ett återfall till självdestruktiviteten men det är inget vi talar om.

Nu ska jag suga i mig lite soppa och köra ett träningspass till hade jag tänkt mig. Sen blir det nog städning och en längtan efter ett samtal som jag inte vet om det kommer att göras.

Faan, det här är verkligen ingen bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela