Ida af Larsson

Förbannade Regina Spektor.

Publicerad 2008-01-05 13:38:57 i Life,

Här sitter jag och lyssnar på Samson och tjuter som en barnunge. Nästa låt på spellistan är Coldplay - The hardest part så det lär ju inte bli bättre.

Igår var det lite spelkväll hos Stoffe och efter lite kärleksbråk mellan anonyma par så åkte vi brudar runt i min bil och raceade med en annan bil. Vi sladdade runt lite på småvägar och jag fick väl lite mersmak kan man lugnt säga. Så småningom så drog vi oss ner till krogen och där hamnade jag i något slagts parallelt universum där allting var så enkelt och självklart. Jag kom till insikt med saker som jag ville delge för en person som tyvärr hade annat för sig än att lyssna. Gudarna vet vad men jag har en känlsa av att jag inte vill veta.

Efter lite runtskjutsande på folk så hamnade jag och Erik på grillen och åt lite mat och eftersom jag bantar så var jag så duktig att jag tog en sallad och en kranvatten. Precis när jag hade släppt av Erik så ringde Mats och var gladfuller, han poch Tobbe hade slagit vad om jag jag var vaken kvart över tre eller inte. Det var jag. Vi hade livliga diskussioner i 45 minuter så hans telefonräkning lär va fin. Han garvade rått åt att jag har åtta centimeter stora blåmärken på höftbenen för att jag har haft för tajta byxor. Det gör ondare än vad det låter.

Denna dagen ska bli en bra dag, det har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela