Ida af Larsson

Gåskor - Goose cows

Publicerad 2008-01-15 12:47:29 i Life,

Jag känner mig superstressad och förvirrad inför framtiden. Det känns som att jag inte riktigt hinner med när livet springer förbi. Jag behöver seriös planering och nerskrivande av allt som ska göras tror jag. Det känns som att mitt huvud kommer att sprängas i bitar om jag inte får livet att lugna ner sig.

Snart ska jag iväg till frissan och det känns gött. Det är nog nästan det bästa jag vet, att sitta där i stolen i flera timmar och läsa skvallertidningar och bli iordningjord. Det känns självklart lite surt att det försvinner extremt mycket pengar men det kan det vara värt att tycka livet är underbart för en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela