Ida af Larsson

Hemma i min kära lägenhet.

Publicerad 2008-01-19 02:27:22 i Life,

Det var mörkt och regnade när jag gick hem, jag kände mig likadan inuti.

Efter några fartfyllda (och blogglösa) dagar i Örebro så är jag hemma i min kära lägenhet och ska mysa med Harry hela natten lång.

Sammanfattning.
I onsdagskväll åkte jag upp till Örebro och KL var väldigt rastlös så vi bestämde oss för att göra stan. Jag var nykter (dock lite fnittrig på toan men det kan inte hjälpas) och vi kollade läget på ett nytt uteställe. Natten blev nog lite för lång och efter fyra timmars sömn var det dags att bege sig till universitet för registrering. Det förflöt relativt bra och hittade en ny kompis direkt. Efter an massa tråkig information (jag höll nästan på att somna men säg det inte till någon) så drog KL och jag hem och lagade tacos och slötittade på tv. På kvällen var det dags för mitt livs första nollning och vi lekte lekar i flera timmar. Vi var visserligen inte så många men det kändes faktiskt skönare. Det var kårfest idag men vi har haft födelsedagsmiddag för Wincent hos mig så jag kunde inte följa med.

Imorgon blir det dock att åka tillbaka till Örebro för nollningspartaj. Det känns jävligt nice faktiskt.

Det känns som att jag stöter ifrån mig alla, gör jag det?
Det är iallafall inte meningen.

Nu är det dags för sängen och kattmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela