Ida af Larsson

Hujeda mig.

Publicerad 2008-01-06 13:03:12 i Life,

Vilken kväll. Det började ganska lungt och sansat men slutade med huvudet i toaletten. Mats och jag sjöng säkert tio låtar på ettan och jag tappade rösten. Nej, nu ska det inte bli något mer festande på ett tag.

Mats och jag ligger och segar och tittar på Emil i Lönneberga, en mycket intelligent film. Jag lyckades surfa in på Christian Bale och shit vad snygg den karln är!

Vi har för tillfället en mycket intressant diskussion om maktgalna höns om man kan dressera dom. Mats sitter även och låter som en höna och det är oerhört roande, fast han låter förstoppad. Nu funderar vi om grisar kan ta över världen men det tror vi inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela