Ida af Larsson

I väntan på mina underbart goda nudlar.

Publicerad 2008-01-25 15:20:56 i Life,

Nudlarna står på spisen och jag väntar otåligt på lite mat. I Onsdags var det vägningsdags, det hade inte gått så bra. 0.3 upp tror jag att det var. Äckliga fetma. Men jag får väl skylla mig själv, jag åt ju inte direkt som jag borde.

Ikväll är det kåren som gäller. Ska bli sjukt kul. KL och jag ska även iväg och handla och försöka få tag på lite fjädrar, imorgon är det nämligen maskerad och temat är wild, wild, west. Jäpp, Indian är skittråkigt att vara men jag har ju itne så stor möjlighet att vara något speciellt när jag inte bor här och inte har alla mina kläder med mig.

Nu är nudlarna klara och reprisen från guldbaggegalan går på tvn så det ska jag nu ägna mig åt.

Btw, jag känner mig utbytbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela