Ida af Larsson

Inte bakfull men däremot jävligt trött.

Publicerad 2008-01-26 14:59:49 i Life,

Igår vankades det förfest hos Sandra med Singstar and so on. Och ni som känner mig antar väl att jag sjöng en hel del. Och det gjorde jag. Sen så gick vi ut på kåren och det dansades en hel del. jag var relativt nykter men det var kul ändå.

Telefonpaus med Martina

Efter kåren drog jag och Lotta till publicum där vi åt korv och dansade på bord. Samvetarna drog så småningom men jag blev kvar till fem. Knatade hem frusen och jävlig men det gjorde inte så mycket.

Jag sitter och småvrålar i soffan över handbollen och KL tycker nog antagligen att jag är lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela