Ida af Larsson

Kan inte natten vara slut?

Publicerad 2008-01-09 03:31:01 i Life,

Jag är helt stört trött men jag kan inte sova för jag väntar som aldrig för på en uppdatering i en viss persons blogg men det verkar inte komma. Jag har två minuter på mig att skriva blogg innan KL ringer och ska ta nattens sista cigg i telefon. Det är tur att det är någon mer som inte kan sova.

ARGH! Det är Osbournes på tv, hur har jag kunnat missa det? Fast med min tus så är det väl slut inom tre minuter.

Nu ringer KL snart så det är dags att ta på sig och sätta ciggen i mungipan. Jag måste ju passa på nu innnan jag får rökförbud från farbror doktorn pga min heshet.

Kommentarer

Postat av: Trixie

Publicerad 2008-01-09 08:08:55

svar: Kul att jag kunde vara till hjälp :) Jag kommer att ha lägga upp lite fler tips idag
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela