Ida af Larsson

Morgonstund har guld i mund.

Publicerad 2008-01-13 11:55:32 i Life,

Mallan - Jodå, den var väl helt okej men första akten hade dom lätt kunnat spola.

Hanna - Om en vecka så flyttar jag på deltid till Örebro och börjar plugga genusvetenskap. Jag och KL kommer att dela en barrack på 22 kvm så det går inte att mosa in en katt också så jag får klara mig utan honom i veckorna.

En nykter helg! Jag hade inte det på hela förra året tror jag. Idag ska jag försöka komma ut och springa lite så man kan få bort några kilon igen. Jag misstänker starkt att jag snarare har gått upp den här veckan, så mycket skräpmat som jag har tryckt i mig. Det blir träning imorgon iaf så det känns lite skönare.

Egentligen så är du inte värd mycket mer än en stekpanna i huvudet.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-01-14 17:46:44

men va ska harry göra i veckorna då? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela